The Lawrence Army
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Army

When killers are forced to kill, to survive.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Grace

Grace


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Grace heeft het Stockholm Syndroom overgehouden aan een vreemde jeugd en heeft agressieproblemen.
Taak: Het Lawrence veilig houden en regelmatig via the Pathway reizen voor voorraden etc.
Waarschuwingen:
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Left_bar_bleue0/5Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitimevr feb 22, 2013 6:52 pm

Voor mij is de zin, "Zullen we naar de kantine gaan?" een van de engste die er op school gesproken kan worden. Of ik je nu mag of niet, op die woorden zal je zeker een negatief antwoord krijgen. Ik haat de kantine. Ik haat het gevoel dat iedereen naar je kijkt zodra je de kantine binnenkomt. Het maakt niet uit of het druk is of niet, dat gevoel is er altijd wel. Met veel mensen in een ruimte, heb je meer ogen die naar je kunnen kijken. Je hebt meer mensen die om je kunnen lachen omdat je vreemd loopt, of je shirt niet goed zit. In de kantine krijg ik altijd het idee dat ik er raar uit zie. Dat mijn makeup ergens onderaan mijn gezicht hangt of dat mijn rokje omhoog is gekropen zonder dat ik het door had. Om de een of andere reden voelt het alsof iemand die aan de andere kant van de kantine zit, alle imperfecties in een fractie van een seconde kan zien.
En dan in een niet zo drukke kantine. 's Ochtends vroeg, bijvoorbeeld. Met dat kleine beetje hoop dat je misschien uitval hebt loop je de kantine binnen om op het bord te kijken. En dan zitten daar misschien drie groepjes mensen. Een groepje bij het raam, eentje op het 'podium' en iemand ergens aan een tafel. Op dat moment voelt het alsof je twee klappen in je gezicht krijgt. Twee pijnlijke waarheden, die tegelijkertijd aan het licht komen. Eén: Iedereen in de kantine kijkt naar je (en ziet je zweetplekken van het fietsen natuurlijk direct zitten) en twee: Je hebt geen uitval.
Deze drang om de kantine te vermijden, heb ik 'Kantineangst' gedoopt en ik weet dat ik eraan lijd. Al klink ik in dit stukje enorm paranoia, mijn conditie is niet zó slecht, hoor. Ik lijd niet aan zo'n zware vorm van Kantineangst als dit stukje doet denken, echt niet. Ik ben er gewoon vrijwel nooit te vinden. Tenzij het moet, tenzij het écht dringend is. Bijvoorbeeld wanneer een vriendin eten uitdeelt.
Maargoed, I'm sorry for wasting your time. Zie maar hoe je die drie minuten van je leven weer terug krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-02-13

Character sheet
Probleem: Thane weigert elk mogelijk contact met mensen - al is hier vaak moeilijk aan te ontkomen. Hij is antisociaal en vijandig tegenover anderen - en kan hierbij enigszins gewelddadig uit de hoek komen.
Taak: Soms, het verdedigen van het instituut, maar dit vaak uit eigen belang en niet omdat hij nu zo dol graag anderen helpt. Oh, en hij is als leider benoemd, lachen.
Waarschuwingen:
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Left_bar_bleue0/5Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitimevr feb 22, 2013 6:56 pm

Stonden dit soort dingen maar bij ons in de schoolkrant, omfg. Nee oké, onze schoolkrant faalt (ook al werkt er een vriendin aan mee en wat een haat ook weer van mijn kant). Hoe dan ook, I like it. Ik zeg: DOEN.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Grace heeft het Stockholm Syndroom overgehouden aan een vreemde jeugd en heeft agressieproblemen.
Taak: Het Lawrence veilig houden en regelmatig via the Pathway reizen voor voorraden etc.
Waarschuwingen:
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Left_bar_bleue0/5Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitimevr feb 22, 2013 6:57 pm

HAHAHAHAHAHA Yes dankje ly <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-02-13

Character sheet
Probleem: Heeft een verslaving aan drugs en alcohol en misbruikt Grace
Taak: Hij doet de verdediging, maar is daar niet de allerbeste in.
Waarschuwingen:
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Left_bar_bleue0/5Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitimevr feb 22, 2013 7:06 pm

Wat motiveer jij de medemens toch zo goed. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace

Grace


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Grace heeft het Stockholm Syndroom overgehouden aan een vreemde jeugd en heeft agressieproblemen.
Taak: Het Lawrence veilig houden en regelmatig via the Pathway reizen voor voorraden etc.
Waarschuwingen:
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Left_bar_bleue0/5Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty_bar_bleue  (0/5)

Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitimevr feb 22, 2013 7:36 pm

Ja hé, ik ben een natuurtalent HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?   Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo is dit goed genoeg voor de schoolkrant?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Army :: Off-Topic :: Off-Topic-
Ga naar: