The Lawrence Army
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lawrence Army

When killers are forced to kill, to survive.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ceana Ayame Laveley

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ceana

Ceana


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Valt op oudere mannen, drang naar perfectie en wanneer dit niet lukt; woedeaanvallen.
Taak: Ze heeft niet bepaald een taak, ze is enkel en alleen een hopeloos patientje.
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimema feb 18, 2013 9:06 pm

Ceana

ALGEMEEN
Volledige naam:
Ceana Ayame Laveley
Roepnaam: Ceana
Bijnaam: Cey
Leeftijd: 17 Jaar
Geslacht: Vrouwelijk
Geloof: Het geloof van perfectie. Ze gelooft dat er perfectie is in de wereld die ze maar niet kan bereiken. Ze probeert er alles aan om zo ver te komen, maar als ze denkt dat ze er bijna is; veranderd er iets in haar leven wat haar weer zo imperfect maakt, volgens haar.
Probleem: Door de invloed van haar verleden kan ze enkel en alleen liefde bieden aan oudere mannen. Misschien zien mensen het dan als pedofilie voor de man waar ze mee gaat, maar zij denkt daar heel anders over. Ze doet er alles aan om aandacht te krijgen van hen en de goedkeurende blikken over haar heen te krijgen. Jonge mannen vindt ze kinderachtig, onhandig en onervaren. Ook is een probleem haar woedeaanvallen die tot stand komen als iemand haar bekritiseert, zegt dat ze niet perfect is. Het zijn dingen waar ze onzeker van wordt en dan slaan de lichten uit. Een kleine samenvatting: Ze is depressief.

INNERLIJK
Karakter:
Arrogantie en de drang naar perfectie. Dat zijn de twee termen om dit meisje te omschrijven. Ze zal er alles voor doen om de beste zijn in alles. Ze moet boven iedereen uitstijgen zodat ze op andere neer kan kijken. Perfectie, dat is alles waarvoor ze leeft. Niet perse perfectie om zich heen, maar perfectie van zichzelf. Ze mag geen vergissingen maken, ze mag geen zwaktes hebben. Dat een goede, vriendelijke persoonlijkheid ook bij perfectie hoort, is iets wat nooit bij haar duidelijk is geworden. Ceana is van nature al erg perfectionistisch en plannend, elke gedachte, elke handeling heeft zij al lang en breed gepland. Ze denkt wel degelijk na bij elke beslissing en weet daardoor haar handelingen altijd perfect aan te passen. Ze verlangt naar de aandacht die ze als kind niet had, zoekt dit bij oudere mannen en geniet van hun aanrakingen. Ergens zie je misschien dat dit kind aparter is dan de rest, mysterieuzer, iemand die eerder observeert dan toeslaat. Ceana speelt enkel en alleen maar, laat het niet te ver komen dat het strafbaar is, pas als ze helemaal zeker is van haar zaak zal ze pas verder gaan met haar handelingen. Ze zou nooit op iemand afstappen zonder eerst de consequenties te weten. Ze bespiedt mensen onopvallend zodat ze weet wat voor persoon ze zijn en hoe ze zich aan hen moet aanpassen. Onzekerheid vult alleen haar ziel, zouden ze haar wel goed genoeg vinden? Is haar schoonheid perfect genoeg? Grote straffen geeft ze haarzelf bij de enigste twijfel wat haar vanbinnen kapot heeft gemaakt. Achter de grote en schattige glimlach van het popje zie je de angst en littekens die haar geschiedenis heeft achter gelaten. Aan de meeste vriendschappen doet ze niet, ze is er te egocentrisch voor en zal dus nooit tijd hebben voor die vriendschappen, omdat ze alleen bezig is met zichzelf. Ze hoopt op tijden dat het om haar gaat draaien, mensen haar nastaren door haar schoonheid. Het geeft Ceana voldoening, laat haar weer voor een lange tijd zeker voelen. Tot het weer eens niet gebeurd, ze iemand niet kan verleiden, iemand niet kan betoveren. Meestal kan het leiden tot haat, haat richting zichzelf. Ze haat zichzelf dan zo erg dat ze in zichzelf wilt snijden, al haar blonde lokken uit haar hoofd wilt trekken, maar doordat ze zichzelf niet wilt verpesten doet ze het in haar omgeving, breekt alles wat breekbaar is in de ruimte waar ze zich bevind. Meestal als haar woede weggedreven is beseft ze pas wat ze gedaan heeft, iets wat haar nog verdrietiger maakt en haar nog meer strijdlust geeft om haar schoonheid te tonen. Ceana’s karakter is een vicieuze cirkel: perfect zijn, onzekerheid, plannen, woede, twijfels, frustraties, littekens. Allemaal eigenschappen die ze bezit, bang voor de afkeuring van mensen zoals ze vroeger altijd werd afgekeurd.
Sterke punten: Haar doorzettingsvermogen om iets te krijgen, het valt misschien niet gauw op, maar je zult zien hoever ze gaat voor iets wat ze dolgraag wilt. En haar lieve karakter, om de depressie heen, vind je een lief meisje die altijd wel aardig zal reageren op mensen, hen nooit zal afzeiken en vooroordelen. Dit is één van de sterkste punten.
Zwakke punten: De drang naar perfectie natuurlijk, allemaal al uitgelegd bij de karakteromschrijving. En een grote zwakke plek is ook wel haar verleden, wat haar zo gemaakt heeft. Ze weet wel dat ze ander is dan de rest en geeft haar verleden dan ook de schuld voor alles. Ceana is ook verschrikkelijk ijdel, zorgt dat ze er altijd piekfijn uitziet en haat vuil en word helemaal gek als ze een schrammetje heeft. Nee, ze zal nooit vechten of maar iets riskants doen wat haar uiterlijk in gevaar brengt.
Relaties: Enkel oudere mannen zullen in haar vizier komen, maar op dit moment heeft ze nog geen enkele relatie met een man. Meestal duren deze ook niet lang, ontdekken de mannen de echte Ceana. Vriendschappen heeft ze niet, kan ze ook niet onderhouden. Mensen vinden haar egoïstisch, te veel met zichzelf bezig en omdat het waar is, boeit het haar ook vrij weinig.
Hobby’s: Ceana heeft niet veel hobby’s die haar bezig houden. Het is een denker, geen doener. Meestal kan ze zich uren vermaken met alleen het staren naar de schoonheid van de natuur. Kan in een hoekje kruipen en een boek lezen, zonder een woord te hoeven zeggen. Het is gewoon haar vermaak.
Haat: Grotendeels zichzelf, iets wat ze niet laat merken hoor, maar de haat aan zichzelf is zo groot, ze wilt zichzelf echt niet haten, maar ze kan er gewoon niks aan doen. Haar verleden is ook iets wat ze haat, met nadruk op haar moeder waar ze zo bang voor was, haar dingen verplichtte.

UITERLIJK:
Lengte/bouw:
Ceana is erg klein voor haar leeftijd maar ze bezit de perfecte verhoudingen, wespentaille, mooie rondingen en ranke polsen. Niet dat het mooie lichaam haar vanzelf siert hoor, moeite heeft ze moeten doen voor dat perfecte lichaam, diëten, aangepaste oefeningen om duidelijke spieropbouw te voorkomen.
Huid: Heel blank, niet het witachtige bleek, maar gewoon een lichte tint van blank.
Haar: Heel blond, echt het hele lichte eenkleurige blond dat met een lichte slag over haar schouders golft. Ze doet niet aan uitstekende plukjes en dingetjes, wat het een mooi egaal geheel maakt.
Ogen: Ze heeft grote grijsblauwe ogen met lange wimpers en goedgevormde, iets te dikke, wenkbrauwen.
Kleding: Ze draagt vaak/liever jurkjes en rokjes die haar vrouwelijke charmes naar boven brengen. Zonder haar jurkjes voelt ze zich niet vrouwelijk genoeg en ze probeert daardoor zoveel mogelijk mannelijke vibes te voorkomen.
Speciale kenmerken: Ze heeft een kleine tatoeage van een hartje op haar heup met daaronder ‘Freedom.’ Deze heeft ze getatoeëerd nadat ze was weggelopen, om zichzelf te herinneringen hoe goed dat van haar was om te doen. En een klein litteken op haar borst dat ze afgrijselijk vind, hoewel ze blij mag zijn dat ze na de klappen in haar verleden niet meer littekens heeft. Kortom, het is net een klein popje die tot leven is gekomen.

EXTRA:
Familie:
Ze heeft haar moeder, ergens, maar daar geeft ze helemaal niets meer om. Haar vader was één van de ‘klanten’ van haar moeder en heeft ze nooit leren kennen. Ze was een ongeluk.
Verleden: Daar zat ze dan, naast haar moeder die een man aan het plezieren was met blokken te spelen. Ze was het gewend, de dokterspelletjes van haar moeder bij mannen, het genot in hun ogen. Ceana mocht niks zeggen en als ze dat deed, werd ze uitgescholden, gemept en in een kast opgesloten. Zo was het leven van Ceana toen ze nog maar een kleuter was. Uitgehongerd, een grote achterstand en eenzaam. Haar vader was net zo’n man die daar dan op het bed lag, hongerig naar haar moeder, een klant. Toen Ceana ouder werd ging het alleen maar door, al ging ze wel naar school. Bij elk normaal ding dat een leraar zei schold Ceana erop los doordat ze dat zo gewend was thuis, een vocabulaire van scheldwoorden. Haar moeder wou dat ze meehielp met haar werk, omdat ze anders geen avondeten kreeg en Ceana werd daardoor nog meer uitgescholden. ‘Lelijk stuk vreten dat je bent, geen man wilt jou, ze verachtten je allemaal!’ En ze deed er alles aan om hetzelfde genot bij de mannen in hun ogen te krijgen, hierdoor kreeg ze ook een zwak voor oudere mannen doordat ze gewoon niks anders gewend was. Rond deze leeftijd was ze in de pubertijd en ging ze zichzelf leren kennen. Op school heeft ze een grote mensenkennis opgebouwd door haar gedrag aan hen aan te passen om iedereen tevreden te houden zodat de aandacht niet op haar gevestigd werd. Ze wilde dat niet, was bang voor nog meer confrontatie om haar moeder. Pas nadat ze is weggelopen smacht ze naar de aandacht die ze mist en probeert ze de littekens van klappen en minachting te laten verdwijnen.
Overig: -

Plaatje:


Spoiler:
Spoiler:


Laatst aangepast door Ceana op di feb 19, 2013 9:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Taak: Geen
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimedi feb 19, 2013 10:02 am

Oké, omdat jij wilde dat alles even diehard ging controleren en nakijken (en dat is dus precies hetzelfde, maar dat maakt niet uit). Let's go:
Verbeteringen zijn cursief, onderstreept of in hele zinnen geformuleerd. De dikgedrukte woorden maken duidelijk waar je de fouten kunt vinden. Sommige fouten zijn doorgestreept.

Bij Probleem een kleine -dt fout op het einde, word moet wordt zijn. Dat heel bij heel depressief zou je voor mij part kunnen weglaten.
Om de beste te zijn, bij Karakter. Goede, vriendelijke persoonlijkheid - hoort in plaats van horen, want persoonlijkheid is enkelvoud. Volgens mij moet je zich weghalen in de zin "En weet zich daardoor haar karakter... " en bedoel je gedrag in plaats van karakter, aangezien een karakter niet zo makkelijk te veranderen is. Ze verlangt in plaats van verlangd. De zin "Zonder eerst de consequenties er weten daarvan." klopt volgens mij niet helemaal. Ze bespiedt mensen. Voordat (in dezelfde zin) moet zodat zijn, denk ik. Aan hen aanpassen en niet op hen aanpassen.
Hoe bedoel je deze zin? "Het grappige is dat dit popje heel erg nauwkeurig is en maar zelden iemand in het vizier heeft."
"Ze is te egocentrisch ervoor." Ik denk dat deze zin lekkerder loopt als je hem zo neerzet: "Ze is er te egocentrisch voor." en een komma voor omdat in diezelfde zin. Ze is bezig met zichzelf en niet haarzelf, in die zin. "Haat richting haarzelf." moet volgens mij ook zichzelf zijn. "Ze haat zichzelf dan zo erg dat ze in haarzelf wilt snijden." Je kunt het wel en dan doe je het de tweede keer toch verkeerd, weer zichzelf. "Ceana’s karakter is een kringloop.." Ik denk dat het moet zijn: "Ceana's karakter is een vicieuze cirkel: bla bla bla."
Ik zou op sommige plekken ook iets beter naar de zinsopbouw kijken, want door een verkeerde (of rare) zinsopbouw zijn sommige stukken ook moeilijk te begrijpen. Het is stuk zelf is niet slecht, want ik begrijp wel wat je bedoeld, maar de zinsopbouw klopt op sommige stukken gewoon niet helemaal. Ik heb geprobeerd een paar van die stukken er voor je tussen uit te pikken, dus die staan hier boven.
Bij Sterke punten, denk ik dat je beter "Om haar depressie heen" in plaats van "Om al de depressie heen" of in ieder geval zoiets.
"Ceana heeft niet veel hobby’s die haar bezig houden." in plaats van houdt, want hobby's is meervoud, bij Hobby's. "Zonder geen woord te hoeven zeggen." Zonder geen is dubbelop, foei foei. "Zonder een woord te hoeven zeggen." dus.
Bij Haat: "Grotendeels haarzichzelf, iets wat ze niet laat merken hoor, maar de haat aan haarzichzelf is zo groot. Ze wilt zichzelf echt niet haten, maar ze kan er gewoon niks aan doen."
Deze zin, bij Uiterlijk is een beetje raar opgebouwd "Niet dat het mooie lichaam vanzelf haar doet sieren hoor" en ik denk dat hij beter loopt als je zegt: "Dat dat het mooie lichaam haar vanzelf siert hoor."
Een hoofdletter bij Huid: Heel blank. "Niet het witachtige bleke." Ik neem aan dat je bedoelt: "Niet het witachtige bleek" of tenminste, dat klinkt beter naar mijn mening.
Bij Haar: "Het hele lichte, eenkleurige blond dat met een lichte slag over haar schouders golft." en niet wat.
Bij Kleding kun je deze zin: "Haar kledingstijl is meer jurkjes en rokjes wat haar vrouwelijke charmes naar boven brengt." kun je denk ik beter zo formuleren: "Ze draagt vaak/liever jurkjes en rokjes die haar vrouwelijke charmes naar boven brengen." En hoe bedoel je deze zin precies? "Ze probeert daardoor zoveel mogelijk mannelijke vibes te voorkomen." Voorkomen? Ceana?
Bij Speciale kenmerken: "Een litteken dat ze afgrijselijk vindt." En: "Na de klappen in haar verleden niet meerdere littekens heeft."
Bij haar Verleden hoeft er geen komma voor met (blokken te spelen). "Zo was het leven van Ceana." In plaats van: "Met elk normaal ding" - "Bij elk (normaal) ding." Er moet een komma tussen haar werk en omdat. Lelijk stuk varken? Bedoel je niet lelijk stuk vreten? Hun ogen in plaats van hen ogen. Hierdoor kreeg ze een zwak voor oudere mannen, in plaats van hierdoor heeft ze een zwak voor oudere mannen. Ze wilde dat niet in plaats van ze wou dat niet. "Was bang omvoor nog meer confrontatie ommet haar moeder." Deze zin: "Pas nadat ze was weggelopen smacht ze naar de aandacht die ze mist en probeert ze de littekens van klappen en minachting te laten verdwijnen." loopt niet helemaal lekker en de tijd van de werkwoorden klopt volgens mij niet helemaal.

Oké, volgens mij was dat het. Als je hier nog even naar wilt kijken, zal ik hem vervolgens weer nakijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceana

Ceana


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Valt op oudere mannen, drang naar perfectie en wanneer dit niet lukt; woedeaanvallen.
Taak: Ze heeft niet bepaald een taak, ze is enkel en alleen een hopeloos patientje.
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimedi feb 19, 2013 9:43 pm

Verbeterd, dat van voorkomen snap ik niet bepaald. Voorkomen> vermijden. 'Ze probeert mannelijke vibes te vermijden.' En dat over 'om haar moeder' bij verleden moet zo, omdat ze werd gepest dat haar moeder een hoer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Taak: Geen
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimewo feb 20, 2013 11:00 am

Ik snapte wel wat je met voorkomen bedoelde, maar eerder las ik nog dat ze graag aandacht krijgt van (oudere) mannen, dus ik begrijp niet waarom ze mannelijke vibes dan
probeert te vermijden.

Nog een kleine fout bij Karakter die ik waarschijnlijk over het hoofd heb gezien, andere moet anderen zijn. "Laat het niet te ver komen dat het strafbaar is" moet zijn "Laat het niet zover komen dat het strafbaar is" of iets in die richting. "Pas als ze helemaal zeker is van haar zaak zal ze pas verder gaan met haar handelingen." Er staat twee keer pas in deze zin, dat is dubbelop. "Zodat ze weet wat voor persoon ze zijn" moet: "Zodat ze weet wat voor personen het zijn" zijn. "Grote straffen geeft ze haarzichzelf bij de enigste twijfel watdie haar vanbinnen kapot heeft gemaakt." "In de ruimte waar ze zich bevindt."
Bij Zwakke punten: "Ze weet wel dat ze anders is."
Bij Verleden wilde haar moeder dat ze meehielp, in plaats van wou. In plaats van: "Ging ze zichzelf leren kennen" kun je beter zeggen: "Leerde ze zichzelf beter kennen." En in de laatste zin "Pas nadat" kun je denk ik beter zeggen: "Pas sinds" zodat de werkwoordsvorm in die zin ook klopt.

Dit zijn de laatste foutjes, dus als je hier even naar wilt kijken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen

Allen


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 19-02-13

Character sheet
Probleem: Heeft een verslaving aan drugs en alcohol en misbruikt Grace
Taak: Hij doet de verdediging, maar is daar niet de allerbeste in.
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimewo feb 20, 2013 11:18 am

Met mannelijke vibes in haar kleding, ze draagt geen spijkerbroeken etc en probeert dat dus te voorkomen. En de rest heb ik verbeterd. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iyzebel

Iyzebel


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 18-02-13

Character sheet
Probleem: Iyzebel wordt gezien als onhandelbaar en onvoorspelbaar - met gevaar voor anderen.
Taak: Geen
Waarschuwingen:
Ceana Ayame Laveley Left_bar_bleue0/5Ceana Ayame Laveley Empty_bar_bleue  (0/5)

Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitimewo feb 20, 2013 11:19 am

Dan is ze bij deze, goedgekeurd: Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceana Ayame Laveley Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceana Ayame Laveley   Ceana Ayame Laveley Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceana Ayame Laveley
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lawrence Army :: Algemeen :: Personage-
Ga naar: